مقایسه و انتخاب بهترین آنتی ویروس ها

مقایسه و انتخاب بهترین آنتی ویروس ها

 مقایسه و انتخاب بهترین آنتی ویروس ها
مقایسه و انتخاب بهترین آنتی ویروس ها

با توجه به زمینه فعالیتی که افراد دارند بسیاری از مواقع پیش آمده که به دنبال بهترین آنتی‌ ویروس برای خود بوده‌اند در این مقاله به بررسی ویژگی های آنتی ویروس ها میپردازیم.

چگونگی بررسی و رتبه‌بندی آنتی‌ویروس‌ها

سایت‌های معتبر ما برای مشخص کردن ۱۰ آنتی‌ویروس برتر بازار، صدها ساعت را به بررسی، تست و تحقیق در مورد آنها اختصاص می‌دهند. هر کدام از آنها را روی کامپیوترهای آزمایشگاه و همینطور کامپیوترهای شخصی خودشان نصب می‌کنند تا نحوه کارکرد آنها را در یک محیط واقعی شبیه‌سازی کنند. همچنین نتایج این بررسی را با نتایج لابراتوارهای معتبر دیگری که به طور مداوم آنتی‌ویروس‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند، مقایسه می‌کنند. در زیر خلاصه‌ای از مشاهدات ما یکی از این سایت‌ها را مشاهده می‌کنید.

نتایج آزمایش

یکی از مهم‌ترین مواردی که در این رده‌بندی لحاظ می‌شود، قدرت آنتی‌ویروس در شناسایی، مسدود کردن و از بین بردن تهدیدات اینترنتی است.

آزمایش کردن این مورد کار بسیار مشکلی است، زیرا برای این کار کامپیوتر خود را به خطرناک‌ترین بدافزارها آلوده می‌کنند. چند لابراتوار معتبر مانند موسسه AV-Test و AV-Comparatives، آزمایش‌های استانداردی را برای تعیین کارآیی آنتی‌ویروس‌ها تدارک دیده‌اند و توانسته‌اند از این طریق خود را به عنوان یک مرجع جهانی برای این کار، معرفی کنند.

 به ترتیب آنتی ویروس های زیر، کار شده ترین و بهترین ها برای گوشی های اندروید هستند:
  • آنتی ویروس آواست
  • آنتی ویروس AVG
  • آنتی ویروس ۳۶۰ security
  • آنتی ویروس security master

 

بهترین آنتی‌ ویروس برای سیستم‌عامل ویندوز

همه آنتی‌ویروس‌های آزمایش شده مخصوص ویندوز هستند و با ویندوزهای ۷، ۸ و ۱۰ سازگاری کامل دارند. این آنتی ویروس‌ها همچنین با ویندوزهای ویستا و XP هم کار می‌کنند؛ اما به دلیل عدم به‌روزرسانی این ویندوزها از طرف مایکروسافت، شما قادر به دریافت پشتیبانی برای این سیستم‌‌های عامل نخواهید بود.

چنانچه شما یکی از نسخه‌های ویندوز را استفاده می‌کنید، آنتی ویروس Bitdefender به دلیل شناسایی بیشترین تعداد بدافزارها، نسبت به بقیه آنتی ویروس‌ها، بهترین گزینه شماست.

این نرم‌‌افزار از باز کردن فایل‌ها و لینک‌های خطرناک و آلوده توسط شما جلوگیری می‌کند و در مورد سایت‌های خطرناک در موتورهای جست‌وجوی اینترنتی به شما هشدار می‌دهد. این نرم‌افزار همچنین به یک امحاء کننده فایل (Shredder) و یک فیلتر اطلاعات شخصی مجهز است. Bitdefender بسیار سبک طراحی شده است و حتی در زمان اجرای بازی‌های سنگین هم کار خود را بدون کند کردن سیستم، به خوبی انجام می‌دهد.

بهترین آنتی‌ویروس برای تلفن‌های همراه

با استفاده روزافزون مردم از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها برای دسترسی به اینترنت، هکرها و بدافزارها نیز روزبه‌روز بیشتر این دسته از کاربران را تهدید می‌کنند.

امروزه بیشتر شرکت‌های تولیدکننده آنتی‌ویروس یک نسخه موبایل هم برای محافظت از این دستگاه‌ها ارائه می‌دهند. البته شما برای این استفاده از این آنتی ویروس‌ها معمولاً باید یک لایسنس جداگانه خریداری کنید اما بعضی از شرکت‌ها نیز وجود دارند که نسخه موبایل و رومیزی را در یک بسته به شما عرضه می‌کنند.

بهترین آنتی‌ویروس برای فعالیت‌های مالی آنلاین

آنتی ویروس‌های معتبر با تجهیز نرم‌افزار خود به ابزارهای مختلف، سعی در این دارند که خیال شما را از دسترسی نداشتن هکرها به اطلاعاتتان راحت کنند. کسپرسکی یکی از ابزارهای مهم در این عرصه است که به طور خاص برای حفاظت از اطلاعات حساس مالی شما در هنگام استفاده از کارت‌های بانکی و یا نرم‌افزارهای بانکداری اینترنتی، طراحی شده است. اگر سیستم شما این آنتی ویروس را داشته باشد که به ابزارهای بانکداری اینترنتی مجهز باشد، هکرها به این آسانی‌ها نخواهند توانست به اطلاعات مالی شما دست پیدا کنند. استفاده از این ابزار، یکی از به آنتی ویروس کسپرسکی علاوه بر قدرت بی‌نظیرش در زمینه مقابله با بدافزارها، به ابزارهایی مجهز است که امنیت شما را در زمان فعالیت‌های بانکی، تضمین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *