آنتی ویروس های رایگان

آنتی ویروس رایگان

آنتی ویروس رایگان itdefender

نرم افزار آنتی ویروس رایگان itDefender یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس برای کاربران خانگی است. در تست مرجع آزمون AV 2013 ، آنتی ویروس itDefender موفق شد بالاترین سطح عملکرد و محافظت را بدست آورد و آن را به قدرتمندترین و بهترین نرم افزار ضد ویروس برای کاربران خانگی تبدیل کند. این نرم افزار آنتی ویروس رایگان بسیاری از ویژگی هایی را که از نرم افزار آنتی ویروس انتظار دارید از بین می برد ، اما اگر به ویژگی های خاص حساسیت خاصی نداشته باشید ، هیچ ضرری نخواهد داشت.

آنتی ویروس رایگان
آنتی ویروس رایگان

این نرم افزار ضد ویروس رایگان در عرض چند ثانیه قابل نصب است ، اما عملکرد اسکن برنامه ریزی شده ، اعلان ها یا تغییر تنظیمات را بر اساس نیاز کاربر ندارد. هدف این نرم افزار ضد ویروس ساده و واضح است و عملکردهای اساسی مانند اسکن خودکار و دستی و همچنین محافظت دائمی ضد ویروس و فیشینگ را در اختیار کاربران قرار می دهد.
اگر به یک بسته ویژگی کاملتر نیاز دارید ، باید گزینه های زیر را بررسی کنید ، اما اگر فقط می خواهید امنیت اساسی و محافظت از سطح بالا را حفظ کنید ، در انتخاب itDefender تردید نکنید. زیرا یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس در سیستم شما خواهد بود.

 نرم افزار آنتی ویروس رایگان Avast

بهترین نرم افزار آنتی ویروس ، قدرتمندترین نرم افزار آنتی ویروس دنیا ، نرم افزار آنتی ویروس مدتهاست که Avast Antivirus یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس است.
سالهاست که آنتی ویروس Avast یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس رایگان است. شاید علامت تعجب در انتهای نام نرم افزار حاکی از هیجان آن باشد. شاید به این دلیل است که مدتهاست Avast یکی از بهترین نرم افزارهای ضد ویروس است. شما می توانید عملکردهای اصلی این نرم افزار ضد ویروس ، گزینه های قدرتمند ، بی شمار و کاربرد آسان را جستجو کنید.

در تست AV-Test ، از نظر حفاظت ، کارایی و استفاده از منابع سیستم ، این نرم افزار آنتی ویروس در موقعیت میانی قرار دارد ، اما با این وجود می تواند ۹۷٪ از بدافزار را بر اساس تست AV Comparitives ریشه کن کند و هرگز به طور تصادفی به پرونده های سالم حمله نکنید زمان. Avast همچنین یک سری ویژگی ها و لوازم جانبی از جمله به روزرسانی نرم افزار ، تمیز کردن مرورگر و البته محافظت از ضد جاسوس افزار و ضد بدافزار را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 آنتی ویروس رایگان Panda Cloud

بهترین آنتی ویروس رایگان,مقایسه آنتی ویروس ها,انواع آنتی ویروس قویترین و بهترین آنتی ویروس های جهان
مدت‌ها پیش زمانی که آنتی ویروس پاندا همچنان از یک خرس پاندا بعنوان نماد خود استفاده می‌کرد، از ابزار آنلاین آن برای از میان برداشتن بدافزاری که به نظر می‌رسید هیچ برنامه‌ی دیگری قادر به یافتن آن نیست استفاده کردم. امروزه نرم‌افزار امنیتی Panda Cloud Antivirus Free یکی از بهترین آنتی ویروس‌ های رایگان در لیست امتیازات AV-Test محسوب می‌شود.

این آنتی ویروس رایگان اخیرا شاهد تغییرات اساسی در رابط کاربری خود بوده و برخی ویژگی‌ها نظیر اسکن USB و اسکن برنامه‌ریزی شده که پیش‌تر مختص نسخه‌ی Pro بود در آن ارائه شده است. پاندا موفق شده در تست AV Comparatives بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده و ۹۹٫۹ درصد از ویروس‌هایی که در سیستم مورد آزمایش وجود داشته را شناسایی و مسدود سازد. پس گزینه ی بعدی برای بهترین آنتی ویروس جهان میتواند این نرم افزار باشد.

 آنتی ویروس رایگان Avira

آنتی ویروس Avira با شناسایی ۹۹٫۷ درصد ویروس ها جز بهترین آنتی ویروس ها قرار گرفته است.
با وجود اینکه Avira در لیست کوتاه آنتی ویروس‌ های رایگان در AV-Test در رده‌های آخر حفاظت قرار گرفته، اما در عمل موفق شده در آزمایش AV Comparatives با شناسایی و مسدود سازی ۹۹٫۷ درصد ویروس‌ها و بدافزارها جز بهترین آنتی ویروس ها قرار گرفته است. Avira حفاظت مداوم را به کاربر ارائه نموده و اسکن دستی و حفاظت وب را نیز در اختیارش قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *