امنیت قفل صفحه نمایش گوشی

یکی از نگرانی هایی که بسیاری از افراد در مورد تلفن همراه خود دارند این است که امنیت قفل صفحه نمایش گوشی خود را چگونه  ایمن تر کنند.
اگرچه صفحه روی تلفن قفل شده است ، افرادی هستند که می خواهند وارد تلفن دیگران شوند.
این مسئله باعث نگرانی افرادی شده است که ابزاری برای استفاده در داخل تلفن دارند از شناسایی افراد متجاوز استفاده شود.

امنیت قفل صفحه نمایش گوشی
امنیت قفل صفحه نمایش گوشی

در این مقاله ، سه برنامه اندروید معرفی شده است. به گونه ای که اگر فردی آنها قصد دارند با استفاده از دوربین سلفی فرد مورد نظر قفل تلفن شما را باز کنند.

نکته ۱:

هیچ یک از این تلاش ها برای بازگشایی با اثر انگشت وجود ندارد آنها ثبت نام نمی کنند زیرا Android اجازه این کار را به آنها نمی دهد.
البته احتمال سرقت اثر انگشت توسط شخصی تقریباً صفر است. برنامه های معرفی شده در اینجا ، برای ورود افراد مختلف از طریق کد PIN ، آنها رمز عبور یا طرح را ضبط می کنند.

نکته مهم دیگر ، Android فقط تلاش می کند ورود به سیستم تلفن ناموفق است و برنامه هایی را که در زیر معرفی شده شمارش می کند. ما در بازگشایی اشتباهات کوچک (مانند اشتباهات اشتباه) را نادیده می گیریم.
نکته مهم بعدی ، همه برنامه های مورد نظر برای کار به مدیر نیاز دارند. این دسترسی به آنها امکان می دهد تا باز کردن قفل صفحه را کنترل کنند.
توجه داشته باشید که برای پاک کردن این برنامه ها (اگر نمی خواهید به استفاده ادامه دهید) شما باید دسترسی مدیر را از آنها حذف کنید.
محبوب ترین برنامه در این لیست Lockwatch است: نحوه کار با Lockwatch: فقط برنامه را باز کرده و اسلایدر ارسال ایمیل هشدار را فعال کنید. سپس ، پس از دسترسی مدیر ، آدرس ایمیل خود را به برنامه بشناسید.
بعد حداقل تعداد تلاشهایی را که یک ایمیل می تواند انجام دهد تعیین کنید یک ، دو ، سه بار باشید. توصیه می شود شماره ۲ را انتخاب کنید. البته این را نیز باید بدانید اگر هنگام باز کردن قفل پیام ورود به سیستم را دریافت کردید ، اگر رمز عبور را در کمتر از ده ثانیه تغییر دهید LaVage هیچ ایمیل هشدار برای شما نمی فرستد.
در صورت تمایل به دریافت ایمیل ، چه اطلاعاتی دریافت می کنیم؟ اطلاعات دریافت شده گنجانده شده است
عکس گرفته شده توسط برنامه (که چهره فرد را نشان می دهد) ، موقعیت جغرافیایی تلفن شما و نقشه آن موقعیت. این احتمال وجود دارد که شما یک سارق یا متجاوز باشید این اطلاعات را شناسایی کنید.
Lockwatch دارای ویژگی های دیگری است که آن را با پرداخت هزینه در دسترس قرار می دهد. یکی از این ویژگی ها این است که در صورت تغییر سیم کارت یا خاموش شدن آن تلفن می تواند به شما اطلاع دهد. همچنین با خرید نسخه حرفه ای هزینه آن ۴ دلار است ، در عوض می توانید سه عکس را از طریق ایمیل دریافت کنید از لحظه تلاش برای باز کردن قفل تلفن ، صدای ضبط شده ای را بشنوید.

چشم سوم:

چشم سوم یا چشم واضح مانند عملکرد ساعت قفل است ، با این تفاوت که تصاویر را از طریق ایمیل ارسال نمی کند ،
روی خود گوشی نمایش داده می شود.
با استفاده از این برنامه به دسترسی مدیر نیز نیاز خواهید داشت. پس از نصب و ورود به برنامه ،مطمئن شوید که گزینه شناسایی متجاوز فعال است. با فعال سازی این گزینه هر گونه تلاش برای شکستن رمز عبور یا طراحی تلفن شما در برنامه ضبط می شود. در تنظیمات می توانید تعداد تلاش های ناموفق برای گرفتن عکس سلفی را مشخص کنید
می تواند بین یک تا پنج بار باشد. برنامه چشم سوم برتری خوبی نسبت به قفل دارد اگر قفل صفحه موفقیت آمیز باشد می تواند سلفی هم بگیرد.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *