۴ نکته امنیتی IT برای سازمان‌های کوچک

باید ۴ نکته امنیتی IT برای سازمان‌های کوچک اجرا شود چون شروع راه اندازی مشاغل هرگز سخت و ترسناک نیست البته اگر مجرمان اینترنتی اجازه دهند کارها تعلیق نشود. . به عبارت دیگر ، راه اندازی مشاغل بدون امنیت سایبری امکان پذیر نیست.

4 نکته امنیتی IT برای سازمان‌های کوچک
4 نکته امنیتی IT برای سازمان‌های کوچک

مانند هر چیز دیگری در تجارت ، فناوری و امنیت راه را برای دستیابی به اهداف هموار می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چگونه بهترین منابع را برای کار خود اختصاص دهید. تصمیم گیری عاقلانه در این زمینه می تواند به موفقیت شما منجر شود. در این مقاله ، من ۱۰ نکته اساسی برای تنظیم امنیت کسب و کار کوچک را شرح داده ام که مطمئنا مفید خواهد بود.

۱٫ داشتن سیاست امنیتی IT بسیار مهم و حیاتی است. البته ، قوانین کلی در مورد هر مشاغل اعمال می شود ، اما ایجاد یک سیاست اساسی فناوری اطلاعات باید در اولویت باشد. با اولویت بندی این موضوع ، شما و همه کارمندانتان درک کاملی از قوانین مربوط به همه موارد از رمزهای عبور برای مشتریان گرفته تا امنیت فیزیکی فناوری برای طبقه بندی اطلاعات خواهید داشت. استفاده از این سیاست می تواند باعث صرفه جویی در منابع شما شود ، اما همچنین می توانید از منابع اطلاعاتی آنلاین مانند موسسه Infosec و موسسه SANS استفاده کنید. شما می توانید هر سیاستی را متناسب با نیازهای کاری خود تنظیم کنید. فقط مطمئن شوید که کارمندان این سیاست را درک می کنند و آن را می پذیرند.

۲. اطلاعات خود را ایمن کنید. این فقط محافظت از خود در برابر مجرمان نیست ، بهتر است از اطلاعات خود به روشی کاملاً منظم و ایمن پشتیبان تهیه کنید. اگر نمی توانید یک مکان امن از نظر اقتصادی و فنی را به تنهایی تهیه کنید ، بهتر است امنیت تجارت خود را به متخصصان بسپارید.

۳٫ آگاه باشید. به عنوان یک تجارت کوچک ، ممکن است یک هدف دقیق برای مجرمان اینترنتی به نظر برسد. مشاغل کوچک برای مجرمان مانند یک میان وعده آماده است. دلیل اصلی انتخاب مشاغل کوچک و اهداف بزرگ مجرمان این است که این مشاغل دروازه ای برای مشتریان و شرکا هستند. مجرمان اینترنتی ، مانند بانک ها ، سهم خاصی از مشاغل کوچک را در اختیار دارند که امنیت را در اولویت قرار نمی دهند. پیچیده تر و پیچیده تر شده است. تجارت بدون امنیت سایبری امکان پذیر نخواهد بود.

۴- با مقام محلی خود که از مشاغل کوچک پشتیبانی می کند ، مشورت کنید. به عنوان مثال ، مدیریت تجارت (SA). SA.gov اطلاعات زیادی را برای مشاغل کوچک از جمله آموزش فضای مجازی و اطلاعات امنیت سایبری فراهم می کند. دفاتر بازرگانی نیز منابع بسیار خوبی برای شروع این مشاغل هستند.

۵٫ نرم افزار جامع امنیتی را روی همه موارد نصب کنید. امنیت سایبری فقط به خانه ها و تلفن های هوشمند محدود نمی شود ، همچنین برای مشاغل کوچک به امنیت بالایی نیاز دارد ، نصب راه حل های امنیتی روی سرورها ، رایانه های شخصی و سایر دستگاه های متصل به اینترنت از مهمترین موارد امنیتی است که باید پیاده سازی شود. پس از نصب راه حل ها ، تنظیمات آنها را به روز نگه دارید و آنها را به موقع تمدید کنید. در نظر گرفتن امنیت برای هر یک از دستگاه ها و سیستم های شرکت هزینه بر است. با این حال ، Kaspersky Small usiness Security یک گزینه مقرون به صرفه است که از لپ تاپ ها ، دسک تاپ ها ، سرورها و همچنین دستگاه های Android در برابر بدافزار محافظت می کند. البته ، مشاغل کوچک دارای یک لایه امنیتی قوی در برابر سایر تهدیدات رایج سایبری مانند فیشینگ و غیره هستند. این راه حل امنیتی همچنین دارای یک فیلتر برای بانکداری و پرداخت است که از اموال شما محافظت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *