۳ ابزار امنیتی که حتماً باید روی رایانه خود داشته باشید

امنیت آنلاین بسیار مهم است ، اما آیا ابزار مناسبی برای امنیت دارید؟ در این مقاله ۳ ابزار امنیتی که حتماً باید روی رایانه خود داشته باشید را بررسی میکنیم.

حملات آنلاین مختلف روزانه میلیون ها کامپیوتر در سراسر جهان را هدف قرار می دهد. اگرچه آنتی ویروس های استاندارد خوب هستند. اما آنها نمی توانند انواع تهدیدها را پوشش دهند.

3 ابزار امنیتی که حتماً باید روی رایانه خود داشته باشید
3 ابزار امنیتی که حتماً باید روی رایانه خود داشته باشید

چه یک نرم افزار امنیتی جامع روی سیستم خود نصب کرده باشید و چه هیچ ابزار امنیتی ندارید ، در هر صورت ، باید ابزارهایی را که در زیر معرفی می کنیم نصب کنید و از مزایای آنها بهره مند شوید:

InSpectre: این ابزار آسیب پذیری های Spectre را در سیستم شناسایی می کند.
Angry IP Scanner: شبکه را برای دسترسی غیرمجاز و استفاده از پهنای باند سنگین اسکن می کند.
Cybereason RansomFree: فعالیت باج افزار را بر روی سیستم بررسی می کند.
قطع ارتباط: اتصالات ورودی به مرورگر را کنترل می کند.
Malwarebytes Anti-Rootkit: روت کیت های خطرناک را از بین می برد و آسیب های ایجاد شده را ترمیم می کند.

۱٫ نرم‌افزار InSpectre

به طور خلاصه ، این اشکالات وضعیت پیچیده ای ایجاد کرده است. اگرچه مایکروسافت ابزار خاص خود را برای بررسی آسیب پذیری های Spectre / Meltdown معرفی کرده است ، استفاده از آن دشوار است. در اینجاست که می توان از ابزار InSpectre استفاده کرد که برای تعیین وضعیت فعلی هر سیستم طراحی شده است تا کاربر بتواند اقدامات مناسب را برای ارتقا hardware سخت افزار و نرم افزار سیستم برای بالاترین سطح امنیت و عملکرد انتخاب کند.

استفاده از InSpectre آسان است و مستقیماً تعیین می کند که CPU در برابر هرگونه باگ آسیب پذیر باشد. در صورت وجود هرگونه وصله امنیتی یا به روزرسانی ، InSpectre به شما اطلاع می دهد. حتی می توانید این محافظت را غیرفعال کنید. اما این غیر عاقلانه است مگر اینکه مشکلات عملکردی حاد در سطح سیستم وجود داشته باشد. اگر غیرفعال کردن این نرم افزار عملکرد سیستم را نرمتر می کند ، احتمالاً زمان آن رسیده که سخت افزار رایانه خود را ارتقا دهید.

۲٫ نرم‌افزار Angry IP Scanner

این نرم افزار منبع باز رایگان ، LAN ها را با استفاده از محدوده IP های تعریف شده شما اسکن می کند. سپس آدرس های IP پین شده و داده ها برای هر دستگاه پاسخ دهنده جمع آوری می شود. نتایج اسکن را می توان به عنوان یک فایل متنی و همچنین یک فایل XML و CSV ذخیره کرد ، که برای استفاده های بعدی مفید خواهد بود.

به عنوان مثال ، این نرم افزار اعلام می کند که کدام دستگاه ها در شبکه شما فعال هستند. اگر مشکوک هستید همسایه از شبکه شما استفاده می کند ، می توانید با استفاده از این نرم افزار تحقیق کنید. باید توجه داشته باشید که کشف رمز ورود شبکه برای هیچ یک از همسایگان کنجکاو شما کار دشواری نیست.

این نرم افزار روی جاوا اجرا می شود ، بنابراین باید مطمئن شوید که نسخه به روز جاوا را نصب کرده اید. جاوا خود دارای برخی مشکلات امنیتی است که به روزرسانی های مداوم می تواند به شما در رفع آنها کمک کند.

۳٫ برنامه Cybereason RansomFre

در بیشتر موارد ، پرداخت دیه به دارندگان باج افزار ، داده های شما را طبق وعده آزاد می کند. اما این افراد همیشه خوشحال نیستند. برای برخی از باج افزارها ، ابزارهای حذف باج افزار ارائه شده است. اما دیگران این امکان را ندارند ، بنابراین شما باید قبل از حادثه به یک راه حل فکر کنید.

طبق وب سایت رسمی ، ابزار RansomFree from Cybereason از شما در برابر ۹۹٪ باج افزار محافظت می کند. این باج افزار شامل ad Rabbit ، NotPetya و WannaCry است. این ابزار برای نسخه های ۷ و بالاتر ارائه شده است و برخی از پرونده های “قناری” را ایجاد می کند که رفتار باج افزار را تشخیص می دهد. این پرونده ها در محلی که معمولاً باج افزار شروع می شود ، قرار دارند و از رمزگذاری پرونده باج افزار در مراحل اولیه جلوگیری می کنند. خوشبختانه این نرم افزار برای کار با سایر نرم افزارهای امنیتی طراحی شده است. با این نرم افزار آن را بررسی کنید. باید توجه داشته باشید که فهمیدن رمز ورود شبکه برای هیچ یک از همسایگان کنجکاو کار سختی نیست.

این نرم افزار روی جاوا اجرا می شود ، بنابراین مطمئن شوید که یک نسخه به روز شده از جاوا را نصب کرده اید. جاوا خود دارای برخی مشکلات امنیتی است که به روزرسانی های مداوم می تواند به شما در رفع آنها کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *