بررسی قابلیت های امنیتی OMS مایکروسافت

چالش های امنیتی امروز

امروزه بررسی قابلیت های امنیتی OMS مایکروسافت تیم های عملیاتی و تیم های امنیتی وظیفه مدیریت سیستم های ابر ترکیبی کاملاً پیچیده و کاملاً پیچیده را دارند که به طور فزاینده ای در معرض افزایش حملات سایبری آسیب پذیر می شوند. بنابراین لازم است تیم های عملیاتی هرچه سریعتر تهدیدات امنیتی را در ساختار شناسایی کنند ، در نتیجه می توان به میزان خسارت و خسارات و تعهدات SLA به روش مقرون به صرفه دست یافت.

بررسی قابلیت های امنیتی OMS مایکروسافت
بررسی قابلیت های امنیتی OMS مایکروسافت

راه حل های امنیتی OMS

بخش Security در مجموعه مدیریت عملیات ، به تیم های عملیاتی امنیتی و IT اجازه می دهد تا با سرعت و سهولت بیشتری وضعیت کلی امنیتی را درک کرده و تهدیدات امنیتی موجود در محیط را شناسایی و بررسی کنند. ویژگی امنیتی با استفاده از تجزیه و تحلیل و داده های امنیتی مایکروسافت فرآیند شناسایی تهدید را بصورت هوشمند و م performثر انجام می دهد و به کاربران در کاهش میزان خسارت و انطباق بهتر با ممیزی های امنیتی کمک می کند.

مزایای مهم استفاده از قابلیت‌های امنیتی OMS

بررسی قابلیت‌ های امنیتی در OMS مایکروسافتتجربه‌ای ساده و یکپارچه برای کاربران

ارائه یک کنسول کنترلی واحد که جهت دستیابی به یک دیدگاه در مورد تهدیدات امنیتی در سراسر منابع داده نظیر Linux, Windows, AWS و Azure می‌باشد.

بررسی قابلیت‌ های امنیتی در OMS مایکروسافتمنابع اطلاعاتی قابل اعتماد

یک راهکارِ Cloud‌ به صورت Native، فاقد زیر‌ساخت و به صورت Management-as-a-Service ارائه می‌شود که منابع اطلاعاتی مورد اطمینان و غیر قابل مقایسه‌ای به شمار می‌رود.

بررسی قابلیت‌ های امنیتی در OMS مایکروسافتشناسایی و بررسی هوشمندانه

از قدرت نفوذ تهدیدات به صورت هوشمندانه و همچنین قابلیت آنالیز رفتار، جهت بررسی و کاهش آسیب و خسارات و همچنین تسهیل ممیزی استفاده می‌نماید.

 

 

Cloud Native ، بدون زیرساخت و همچنین مدیریت به عنوان سرویس تهدیدها و وضعیت امنیتی را به سرعت و به آسانی شناسایی کنید
نمایی یکپارچه از کلیه مسائل امنیتی IT در مجموعه مدیریت عملیات
از Microsoft Security و اشخاص ثالث هوشمند برای شناسایی و بررسی دقیق تر تهدیدها استفاده کنید
سرعت و سهولت در تهیه و جستجو در کیت های بازبینی و حسابرسی امنیتی
از بهترین راه حل های توصیه شده بهره مند شوید و از استاندارد امنیتی پیروی کنید
تهدیدهای Cloud Hybrid را شناسایی و از آنها جلوگیری کنید
بستر یکپارچه برای مدیریت امنیت
نمایش سریع و آسان وضعیت کلی امنیت محیطی در تمام زیرساخت های On-Premise و Cloud در هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس ، یک صفحه نمایش واحد (یک صفحه شیشه ای) را فراهم می کند.

به داشبورد در هر مکانی دسترسی پیدا کنید

دسترسی به داشبورد با قوانین و هشدارهای سفارشی برای نظارت بر تمام منابع مدیریت شده از طریق ویندوز ، Android و iOS. بنابراین ، با استفاده از این فناوری ، یک تجربه یکپارچه و هماهنگ برای کاربر ایجاد می شود.

جمع آوری سریع داده ها

صرفه جویی در وقت و کاهش تلاش ها برای شناسایی حوادث امنیتی و جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مربوط به تهدید از ویژگی های مهم این فناوری است. به محض اتصال نماینده ، سرویس به طور خودکار داده های مورد نیاز را برای بدست آوردن اطلاعات صحیح انتخاب و جمع آوری می کند.

منابع امنیتی هوشمند قابل اعتماد

داده ها از طریق یک منبع هوشمند ایمن مانند گروه محصولات مایکروسافت ، گروه پشتیبانی ، تیم فناوری اطلاعات مایکروسافت و واحد جرم دیجیتال و همچنین پیشرفته ترین ارائه دهندگان هوشمند شخص ثالث پیوند و تحلیل می شوند.

ذخیره سازی کارآمد اطلاعات

صرف نظر از افزایش حجم داده ، مجموعه مدیریت عملیات (OMS) می تواند فضای ذخیره سازی و محاسبات نامحدودی را در اختیار کاربر قرار دهد. بنابراین می توان رویدادهای امنیتی را با دقت و در بازه های زمانی طولانی تری به روشی مقرون به صرفه رصد کرد. داده های مورد نیاز برای ممیزی های امنیتی مهم را فراهم می کند.

فرآیند حسابرسی و تطبیق ساده

با کمک این فناوری ، منابع و زمان کمتری برای مطابقت با ممیزی های امنیتی صرف می شود. در واقع ، مجموعه مدیریت عملیات (OMS) روند تهیه داده های مهم امنیتی در یک بستر جامع و قابل جستجو و همچنین قالب های مورد نیاز برای اجرای کامل را تسهیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *