۱۰ آنتی ویروس برتر اندروید در سال ۲۰۲۱

انتخاب بهترین آنتی ویروس برای اندروید مهمترین نگرانی برای محافظت از دستگاه اندروید شما در برابر تهدیدات پیچیده سایبری است، یک آنتی ویروس نقش اساسی در ایمن سازی دستگاه‌ها از آلودگی به بدافزارها دارد.

با توجه به اینکه بیشتر افراد اطلاعات شخصی را در تلفن‌های هوشمند خود ذخیره می‌کنند داشتن یک لایه محافظتی قوی برای گوشی‌های اندرویدی بسیار ضروری است.

چرا سیستم‌‌های اندرویدی به آنتی ویروس نیاز دارند؟

طبق تحقیقات اخیر از زمانی که تعداد کاربران اندروید از ۲ میلیارد نفر عبور کرده است، تعداد حملات هکری نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است. مهاجمان با استفاده از آسیب پذیری‌ها و تزریق بدافزارها، راه های مختلفی را برای دور زدن کنترل امنیتی پیدا می‌کنند.

در انتخاب نرم افزار مناسب آنتی ویروس باید بسیار محتاط بود زیرا تعداد برنامه ضد ویروس جعلی درفضای مجازی کم نیست

گزارش‌های تجزیه و تحلیل اخیر نشان دهنده این است که حدود ۴۰٪ از برنامه‌ها جعلی هستند و به جای اسکن کردن دستگاه اقدام به تبلیغات و درآمدزایی می‌نمایند.

یک برنامه موثر آنتی ویروس اندروید باید حداقل ۳۰٪ از انواع مختلف بدافزارها را شناسایی کند. برنامه‌هایی با نسبت تشخیص کمتر، به عنوان برنامه های جعلی در نظر گرفته می‌شوند.

۱۰ آنتی ویروس برتر برای اندروید در سال ۲۰۲۱

لیستی از بهترین آنتی ویروس‌ها برای اندروید در پایین صفحه ذکر گردیده است که توانسته اند نسبت شناسایی ۱۰۰درصد بدافزارهای مختلف را ثبت کنند، این نرم‌افزارها از دستگاه‌های شخصی در برابر نفوذهای مخرب حفاظت می‌کنند.

Malwarebytes Mobile Security & Antivirus
Trend Micro Mobile Security & Antivirus
Kaspersky Mobile Antivirus
AVG AntiVirus
Avast Mobile Security
Bitdefender Mobile Security & Antivirus
ESET Mobile Security & Antivirus
F-Secure
AhnLab V3 Mobile Security
McAfee Mobile Security

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *