خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری

خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری

امروزه یکی از نیازهای هر سازمانی است. با افزایش استفاده مردم و سازمانها از رایانه و نیاز به تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری منابع و همچنین نیاز مدیران ارشد به دانستن آخرین وضعیت شبکه برای بررسی عملکرد و کارایی سازمان ، نیاز به مدیریت و بیش از گذشته از شبکه رایانه پشتیبانی کنید.
خدمات امنیتی شبکه رایانه ای به شما امکان می دهد کلیه عملکردهای یک سازمان مانند ارتباطات ، انتقال داده و ذخیره سازی را مدیریت کنید.

خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری
خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری

خدمات امنیتی شبکه رایانه ای

مشاوره و پیاده سازی امنیت شبکه ، تدوین سیاست امنیتی و اتخاذ استانداردهای S7799 ، ISO17799 و خدمات مختلف در زمینه امنیت ارتباطات ، مانند آزمایش نفوذ ، واکنش حادثه ، پزشکی قانونی و همجنین:

• امنیت زیرساخت شبکه
• امنیت ارتباطات
• امنیت و کاربرد برنامه
• ایمنی عملیاتی
• امنیت سازمانی

طراحی و ایجاد اقدامات امنیتی در دروازه ، سرورها ، نرم افزار و سایر سرویس های مرتبط ، پیکربندی فعلی را بررسی کرده و کلیه اسناد فنی را در این زمینه ارائه دهید و سرانجام اجرا کنید.

سرویس های امنیتی شبکه بر اساس پنج محور زیر تبلیغ می شوند:

• ایجاد سیستم های امنیتی در روترهای متصل به شبکه خارجی (مسیریاب های مرزی)
• سیاست های امنیتی را در سرورهای شبکه ایجاد کنید.
• راه اندازی سرویس شناسایی حمله در دو نوع (Network ase و Host ase IDS)
• ایجاد سیاست های امنیتی در فایروال ها
• نصب نرم افزار و سخت افزار لازم
• برای اطمینان از عملکرد مناسب ، بدون خطا ، ارزیابی آسیب پذیری های دیوار آتش و سیستم های تشخیص حمله ، آزمایشات نهایی را انجام دهید.

به علاوه..

آسیب پذیری های امنیت شبکه و سیستم های آسیب پذیر و تهدیدات را بررسی کنید.
حوادث و مشکلاتی را که در نتیجه حمله به شبکه به وجود آمده اند بررسی کرده و اقدامات ویژه ای را در زمینه رسیدگی به حوادث و راه حل ها انجام دهید.

سیستم های هک شده را از نظر علت و آسیب بررسی کرده و پرونده های ورود به سیستم را برای سرورها ، فایروال ها ، IDS ، روترها و اقدامات امنیتی ، قانونی و قانونی بررسی کنید.

مشاوره و پشتیبانی شبکه در زمینه امنیت شبکه و ارائه راهکارها ، اتخاذ سیاستها و استانداردهای امنیتی.
ایجاد و طراحی شبکه های ایمن با قابلیت اطمینان بالا.
امنیت اطلاعات و محتوا
هدف از این سرویس این است که محتوای سرویس های برنامه مانند Web ، Mail ، FTP را کنترل کرده و از خطرات محتوای آنها مانند ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و بدافزارها جلوگیری کند.
امنیت خدمات زیرساخت شبکه این شامل امنیت در لایه های ٢ و ٣ شبکه و پروتکل های برنامه است و از به خطر افتادن آنها با استفاده از نقاط ضعف یا ضعف های پیکربندی آنها جلوگیری می کند. کنترل دسترسی به عناصر سرور تحت شبکه نیز در این قالب بررسی می شود.

احراز هویت

هدف این سرویس تضمین هویت کاربر برای دسترسی به خدمات یا منابع شبکه برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز است. راه حل های مختلفی که در این سرویس در نظر گرفته شده است استفاده از Certificate و راه حل های مبتنی بر فاکتور خرید دوم است ، به عنوان مثال خرید توکن های امضای دیجیتال ST3 یا SmartCart.
حفاظت از نفوذ فن آوری های مختلفی بر اساس تطبیق امضا و الگوی رفتاری (رفتار) در سطح شبکه یا میزبان (سرورها و سرویس گیرنده ها) برای جلوگیری از نفوذ به دلیل حفره های امنیتی یا پروتکل ها یا پیکربندی ها یا تنظیمات ضعیف استفاده می شود.

امکانات نظارت و مدیریت امنیت این سرویس به سه دسته تقسیم می شود:

۱٫ تیم امنیت شبکه را مدیریت کنید
۲٫ شناسایی و دسترسی کاربر را مدیریت کنید
۳٫ نظارت بر حوادث و وقایع امنیتی
با توجه به نیازهای سازمان در هر قسمت از راه حلهای مناسب و سازگار استفاده شده و با سایر راه حلها تلفیق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *