قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی

نمای کلی از قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی موجود در این نسخه :

ضد بدافزار برای ایستگاه های کاری
سرورهای سرور پرونده
امنیت موبایل
دستگاه های تلفن همراه را مدیریت کنید
خدمات کنترل
کنسول مدیریت مرکزی
ابزارهای اصلی ضد بدافزار:

قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی
قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی

این محصول مجهز به محافظت از ویروس قدرتمند مبتنی بر مخزن ویروس و فناوری تشخیص ابر است. این ویژگی همه بدافزارها ، کدهای مخرب ، ویروس ها و تروجان ها را شناسایی و از بین می برد. علاوه بر این ، وجود هوش مصنوعی قدرتمند در این محصول می تواند بدافزار جدیدی را که هنوز به مخزن آنتی ویروس اضافه نشده است ، شناسایی و قرنطینه کند.

از سیستم ها در برابر حملات هکر محافظت کنید

فایروال پیشرفته و ماژول تشخیص “HIPS” این محصول همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان ، به کاربران کمک می کند از تجارت و سرورهای خود در شبکه های خود محافظت کرده و از دسترسی افراد متجاوز به سیستم جلوگیری کرده و در نهایت اطلاعات کاری شما را سرقت یا اشتباه بگیرند. Kaspersky Advanced Firewall با کنترل ترافیک ورودی و خروجی (براساس پورت ، آدرس IP ، برنامه تولید کننده ترافیک یا سایر پارامترهای موجود) از نقاط پایانی در برابر تهدیدات شبکه محافظت می کند. کسپرسکی همچنین به کاربران خود کمک می کند تا از طریق قوانین از پیش تعیین شده برای بیش از ۲۵۰ برنامه محبوب و پرکاربرد ، زمان لازم برای پیکربندی مکانیسم محافظت در برابر دیوار آتش خود را به حداقل برسانند.

میلیون ها کاربر به محافظت از تجارت شما کمک می کنند

ده ها میلیون کاربر کسپرسکی در سراسر جهان روزانه از طریق ماژول “KSN” پرونده های مشکوک خود را به طور خودکار در شبکه ابری آزمایشگاه کسپرسکی بارگذاری می کنند. این شبکه ایمنی با به روزرسانی فوری بانک اطلاعاتی خود و تهیه ابزار تمیزکاری برای هر یک از پرونده های آلوده ارسال شده توسط کاربران ، از انتشار آنها در فضای مجازی در کمترین زمان ممکن جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این شبکه ابری می توان به کاهش خطاهای تشخیص آنتی ویروس (مثبت کاذب) و در نهایت افزایش کارایی شبکه کاربر اشاره کرد.

اسکن خودکار و درخواستی

ابزار امنیتی بلافاصله هنگام ایجاد ، اجرا یا اصلاح فایلها ، آنها را اسکن می کند. کاربران این ابزار می توانند در هر زمان به جستجوی تک تک پرونده ها ، دایرکتوری ها ، درایوهای محلی یا درایوهای شبکه بپردازند.

ضد عفونی پویا

فناوری ACTIVE DISINFECTION کسپرسکی برای خنثی سازی بدافزار در پایین ترین سطح سیستم عامل کار می کند.

به روزرسانی مداوم ارائه دهید

شرکت کسپرسکی به طور مداوم و حتی بیشتر از سایر ارائه دهندگان برنامه های ضد بدافزار ، پایگاه داده های بدافزار خود را به روز می کند. علاوه بر این ، استفاده از امضاهای مبتنی بر الگو ، شناسایی پرونده های مخرب را آسان تر می کند و حجم به روزرسانی های مربوط به امضا را کاهش می دهد. بهینه سازی ارتقا pressure فشار بر پردازنده ها ، هارددیسک ها و پهنای باند را به حداقل می رساند و منابع پردازش بیشتری برای اجرای برنامه های مهم تجاری در اختیار کاربران قرار می دهد.

سیستم تشخیص فوری

Kaspersky Instant Detection System (UDS) یک فناوری است که پرونده های آلوده جدید را قبل از افزودن به مخزن ویروس شناسایی می کند و به محافظت موثر رایانه ها در فضای مجازی کمک می کند.

تحلیل رفتار

عملکرد SYSTEM WATCHER سیستم کسپرسکی به محض اجرای یک برنامه خاص ، تجزیه و تحلیل لازم را انجام داده و محافظت پیشگیرانه لازم را ایجاد می کند و در صورت مشاهده رفتار مشکوک ، برنامه را مسدود می کند و علاوه بر این ، این عملکرد نیز قبل از وقوع فعالیت مخرب ، سیستم را به حالت اولیه برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *