بررسی ویژگی های Eset NOD 32

بررسی ویژگی های Eset NOD 32

Eset حدود ۳۰ سال پیش توسط گروهی در براتیسلاوا تاسیس شد تا نرم افزار Nod خود را راه اندازی کند. این روزها ، Stop یک سبد محصول گسترده را پوشش می دهد که تمام سیستم عامل های اصلی را پوشش می دهد و توسط ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده می شود.

بررسی ویژگی های Eset NOD 32
بررسی ویژگی های Eset NOD 32

تسلط کاربران خانگی Eset با آنتی ویروس Eset Nod 32 آغاز می شود ، محصولی از بین رفته که بر اصول ضد ویروس ، ضد فیشینگ و ضد باج افزار تمرکز دارد.
(لطفا توجه داشته باشید که اکثر محصولات ضد ویروس اساسی با سیستم عامل ویندوز سازگار هستند.)

قیمت این محصولات معمولاً در رده متوسط ​​قرار دارد. به عنوان مثال ، قیمت جهانی مجوز یک ساله برای یک کاربر حدود ۴۰ دلار است.
آنتی ویروس Eset Internet Security Antivirus علاوه بر داشتن تمام ویژگی های Stop Node 32 ، ویژگی های دیگری مانند حفاظت از بانکداری آنلاین ، ضد هرزنامه ، کنترل والدین و مرورگر ایمن را نیز به آن اضافه می کند. این محصول امکان دسترسی به برنامه های غیر مجاز را فراهم می کند. این وب کم شما را قفل می کند ، در حالی که ویژگی ضد سرقت (فقط ویندوز) می تواند لپ تاپ گمشده شما را پیدا کند و در این زمینه به شما کمک کند.

چندین لایه امنیتی در این منطقه وجود دارد ، از جمله دیوارهای آتش ، نظارت بر الگوهای خطرناک ترافیک شبکه و مانیتورهای صفحه اصلی که دستگاه های شما را برای آسیب پذیری اسکن می کنند. Internet Security Station همچنین از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند.

نصب آنتی ویروس Eset Nod 32 بسیار آسان و ساده است: آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، چند تنظیم انجام دهید.
پس از اتمام نصب ، آنتی ویروس Node32 به طور خودکار اسکن کامل سیستم را انجام می دهد. بیشتر این اسکن ها از منابع زیادی استفاده نمی کنند (حدود ۲۰٪ CPU و حدود ۲۰-۴۰٪ برای درایو های ما) و ما به طور عادی توانستیم از سیستم خود استفاده کنیم.

اگر ویژگی “بررسی برنامه های بالقوه ناخواسته” را فعال کنید ، فرصتی برای دریافت هشدارهای بیشتر از آنچه انتظار دارید خواهید داشت.

پرونده ها و پوشه های Eset تقریباً ۸۰۰ مگابایت فضای درایو را پر می کنند ، که برای یک آنتی ویروس ساده مقدار نسبتاً زیادی است. اما در پایان ، آزمایشات نشان می دهد که این آنتی ویروس سبک است. گزارش معیارهای عملکرد محصول PassMark Security نشان می دهد که آنتی ویروس Eset Nod 32 عملکرد عالی داشته و در این آزمایش ها مقام سوم را کسب کرده است. این تست ها بسیار دقیق هستند.

این آنتی ویروس در تست محافظت از خود نیز به خوبی کار می کند و نتایج خوبی می گیرد. در این آزمایشات ، حملات مختلف را شبیه سازی می کنیم تا ببینیم آیا بدافزار می تواند یک برنامه ضد ویروس را غیرفعال کند یا خیر. ما سعی کردیم پرونده ها را حذف کنیم ، عملیات را متوقف کنیم ، اینترنت را قطع کنیم و درایورها را فیلتر کنیم ، تنظیمات شروع خودکار را حذف کنیم و موارد دیگر. اما هیچ یک از تلاش های ما کوچکترین خللی در Eset ایجاد نکرد. شرق هنوز امنیت خود را حفظ کرده و ما نمی توانیم امنیت و حفاظت از آن را به خطر بیندازیم.

رابط  EsetNod 32

رابط EsetNod 32 مانند بسیاری از برنامه های امنیتی دیگر کار می کند: یک داشبورد ساده وضعیت امنیتی فعلی شما را نمایش می دهد و شما می توانید با یک کلیک اسکن کامل سیستم را شروع کنید و یک نوار کناری وجود دارد که می توانید در آن مرور کنید و به کاربران امکان دسترسی به سایر ویژگی ها و ابزارها را می دهد از این برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *