بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۰

چرا باید از آنتی ویروس استفاده کنیم؟
 

بگذارید خیلی صریح به این سوال جواب دهیم. حتی اگه به بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۰ دسترسی داشته باشید فضای مجازی و اینترنت به زمین بازی هکرها تبدیل شده است. آمار به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است. جرایم سایبری اعم از فیشینگ، کلاه‌برداری‌های اینترنتی، باج افزارها، اسکریپت‌های مخرب و … تمام راه‌کارهای دیگری که جهت ضربه زدن به کاربران و سوء استفاده از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند تا حد زیادی پیشرفت کرده.

بهترین آنتی ویروس های 2020
بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۰

آیا می توانید امنیت سیستم خود را با یک آنتی ویروس رایگان تضمین کنید؟

پاسخ بله است. بسیاری از برنامه های آنتی ویروس کاملا رایگان وجود دارد. برخی از آنها واقعاً خوب کار می کنند ، مانند Avast و AVG Antivirus که به عنوان بهترین آنتی ویروس رایگان نیز شناخته می شود ، هر ساله در میان بهترین مجموعه های امنیتی قرار می گیرند.

آنتی ویروس ها می توانند با استفاده از مکانیسم خود پرونده هایی را که به عنوان ویروس شناخته می شوند شناسایی کرده و از رشد آنها جلوگیری کنند. اکثر برنامه های ضد ویروس همچنین دارای یک مرورگر ایمن هستند که رمزهای عبور شما را مدیریت می کند ، سایت های مخرب را شناسایی می کند و آدرس های اینترنتی آنها را مسدود می کند. بنابراین می توان گفت که با اطمینان بیشتری می توانید خرید آنلاین و کارهای روزمره خود را انجام دهید.

اکنون که دانستیم چرا باید از آنتی ویروس استفاده کنیم و تا حدودی سازوکار این نرم افزار را یاد گرفته ایم ، باید معیارهایی را که یک آنتی ویروس خوب دارد بدانیم.

معیارهای انتخاب یک آنتی ویروس خوب چیست؟
 

  1. قابلیت‌های کاربردی
  2. میزان سهولت در استفاده
  3. قیمت
  4. ویژگی‌ها
  5. و شاید بتوان گفت میزان رضایتی که کاربران از نرم افزار دارند.

آیا با استفاده از آنتی ویروس رایگان می توان امنیت سیستم خود را تضمین کرد؟

پاسخ بله است. بسیاری از برنامه های آنتی ویروس وجود دارد که کاملا رایگان هستند. برخی از آنها بسیار خوب کار می کنند ، به عنوان مثال آنتی ویروس Avast و AVG که به عنوان بهترین آنتی ویروس رایگان نیز شناخته می شوند ، از بهترین بسته های امنیتی هر ساله هستند.

این ضد ویروس ها سالانه توسط آزمایشگاه های بزرگ به روش های مختلف ارزیابی می شوند ، در این سال ها Avast و AVG همیشه در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

بنابراین ، می توانید با خیال راحت از آنتی ویروس رایگان استفاده کنید ، اما توجه داشته باشید که برخی از این بسته ها عملکرد خوبی ندارند. به طور کلی ، در این مقاله بهترین آنتی ویروس ۲۰۲۰ را برای شما لیست کرده ایم. امیدواریم با خواندن این مقاله ، از آنتی ویروس آگاهی کامل داشته و با دانش صحیح ، بهترین بسته را برای سیستم خود پیدا کنید.

نرم افزار آنتی ویروس رایگان: Avast و AVG-اینها بهترین نرم افزار ضد ویروس در جهان هستند ، شما می توانید با کلیک روی دکمه پایین هر مورد بارگیری کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگرچه این نرم افزارها رایگان هستند ، اما بالاترین امتیازات آزمون A / V را دارند و در بهترین و بهترین نرم افزار ضد ویروس سال ۲۰۲۰ رتبه اول و دوم را دارند

it Defender Antivirus: نرم افزار کامل امنیتی با رابط کاربری بسیار ساده. اما لطفا توجه داشته باشید که این نرم افزار سرعت سیستم شما را کاهش می دهد و استفاده از آن در سیستم های قبلی توصیه نمی شود.

آنتی ویروس ESET Nod32: یک نرم افزار کامل ضد ویروس با عملکردها و کارایی بسیار زیاد. لطفا توجه داشته باشید که Node 32 برای مبتدیان بسیار پیچیده و گمراه کننده است. بنابراین ، اگر به دنبال یک رابط کاربری ساده هستید ، بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید.

آنتی ویروس Webroot (مناسب سیستم های قدیمی با تنظیمات کم) – این آنتی ویروس بسیار سبک است و برای سیستم های قدیمی بهترین گزینه است. فقط بخاطر داشته باشید که آزمایشگاه های آزمایشی به ندرت این محصول را بررسی می کنند و ممکن است در مقایسه با سایر رقبای آن باگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *